slide show

London Haul 2015

Hej! Jag vet det här inlägget är ganska sent nu.  

Jag har i alla fall varit en vecka i London (3 dagar på Conference) så har gjort en del saker. Som ni ser så köpte jag inte särkilt mycket saker. Dels för att det var så himla dyrt sen så ska jag ju till Singapore snart (när ni läser det här så är jag redan i Singapore) och där är ju allt mycket billigare och då blir det mer värt för pengarna. Här får ni i alla fall en liten Haul.

• Girl Online - Zoe Sugg

• parka med luva grön - Hollister

• shorts mjukis grå - Hollister

• ryggsäck svart/vit - Vans

• buss/tågkort fodral röd/vit 

• That moment body lotion - One Direction

• Oh So Speciall ögonskuggs palett - Sleek

• Lip butter (Just Peachy & strawberry shortcake, High heels) -  Revlon

• läppbalsam - Balmi

• två vatten flaskor - Madame Tussauds




Kommentera här: